Wedstrijden

Na 10 maanden mochten we eindelijk weer een wedstrijd spelen. Ik had verwacht dat er flink wat coronabuikjes het veld op zouden lopen. Dat viel reuze mee, maar dat kwam vooral omdat er veel jeugd meedeed vandaag. Veel oudgedienden van het Tweed waren nog op...